Fettah Ben iki kez kaybettim canım. Şimdi çok şükür 11+5 haftalık hamileyim. Biz keseyi gördüğümüz de başladık hap ve iğnemize. Sonuçlardan dolayı kişiden kişiye değişiyor tedavi süreci. Doktorun en iyisini bilecektir. Kimi hamile kalmadan önce , kimi hemen, kimi keseden ve kalp atışından sonra başlıyor. Bunu sonucuna göre değerlendirecektir doktorun. Hayırlısı olsun tekrardan bebeğine kavuşmak dileğiyle🌸