Hicrandgndmr merhaba bende çok yeniyim ve bilmiyorm o yuzden soruyorum normalde bebel içinizde öldüyse en fzla 3 gün ççinde zehirler anneyi diyorlar si nasıl 9.haftaya kadar durdunuz? Benim de şuan geceleri sadece kanamam var çok az bir iki damla kimisi yerleşmeden kaynaklı dese de içim rahat seğil ama çalştğm şçin dpktora anca haftaya gidebilicem gece de acilde dersime çare olacak dpktor yok. Bende bu kanama bebeğin düştüğünü gösteriyorsa haftaya kadar ya zehirlerse diye korkuyordum ama siz 9haftaya kdr nasıl durdunuz anlatın içim rahatlasın çok takıyorum