HaticeSahin Canım,benim kanamam vardı bir de eşimle kan uyuşmazlığı vardı.Bak senin beslenme kesen oluşmuş,bebek de görünüyorsa Allah’ın izniyle kalp atışı olur.Bizim arkadaşa da kalp atışını duyamıyoruz demişler.Ultrason cihazı daha iyi olan bir doktora gitmişler orada duymuş,yarım saat arayla.Kanaman da yokmuş beta değerin de iyiymiş o zaman bekle :)