findikkurdum17 RamazanFuLyaUzuner yok canım evde test yaptım henüz doktora gitmedim bu haftalarda görebilir miyim acaba
RamazanFuLyaUzuner Mihnurkacmaz bende meraktan sabırsızlanıyorum pazartesi gidicem özele bakalım tam 6 hafta oluyor oazartesi 😇
RamazanFuLyaUzuner findikkurdum17 bilmiyorum canım görenler var tabi bende pazartesi gitçem ilk kez 6 haftalık olmuş olcak o gün
avukatanne7 RamazanFuLyaUzuner 2 gün önce gittik doktora henüz kese gözükmüyordu 18 temmuzda gel o zaman görürüz keseyi dedi doktor 🐥💗
MinikkkMucizem RamazanFuLyaUzuner 5+3 de keseyi gördüm 7+4 de kalp atışını duydum bebeğimi de gördüm 😊
Minikbebek GamzeCan ne güzel Allah sağlıkla kucagina almayı nasip etsin inşallah bende hamile olduğumu ogrendgimde 3 haftalıkti zaman çok yavasta geçse geçiyor çok şükür smdi 32 haftaligiz sizinde inşallah bugünlere gelir zaman ☺
GamzeCan Minikbebek cok teşekkür ederimm insallah 🙏🏻 Allah sizede sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsinn🙏🏻❤️
Minikbebek Leylasezgin ne güzel Allah sağlıkla kucagina almayı nasip etsin inşallah bende hamile olduğumu ogrendgimde 3 haftalıkti zaman çok yavasta geçse geçiyor çok şükür smdi 32 haftaligiz sizinde inşallah bugünlere gelir zaman ☺
Minikbebek ozlemabdullah ne güzel Allah sağlıkla kucagina almayı nasip etsin inşallah bende hamile olduğumu ogrendgimde 3 haftalıkti zaman çok yavasta geçse geçiyor çok şükür smdi 32 haftaligiz sizinde inşallah bugünlere gelir zaman ☺