Ezmp RamazanFuLyaUzuner evet gördüm canım pazartesi kalbini dinlemeye gidicez insallah teşekkür ederim canım sanada hayırlısı olsun 🙏
RamazanFuLyaUzuner Ezmp hadi bakalım insallah canım doktormu dedi pazartesi dinleriz diye birden karından mı bakıyor
KubilayEsraKayadelen Bende 1 düşük yaptım ve çok çocuk istiyordum her ay acaba hamile miyim diye 1 hafta öncesinde testler falan yapıyordum.geçen ay da tatile gittik bayram falan vardı kafamdan bebek çıkmış resmen adet tarihim 2 gün geçti adet ağrısı gibi ağrım vardı dedim geçikmiştir 2 gün daha bekledim gelmeyince doktora gittik ultrasonda rahim kalınlaşması gözüküyordu sadece kan testi yaptırdık ve sonuç hamileyimmm.o kadar şaşırdım ki hiç beklemiyordum kızlar.rabbim sonunda nasip etti bana da.sat 2 haziran benim tam 6 haftalık hamileyim keseyi bebeği gördük ama doktor haftaya gel kalp atışını dinleyelim dedi benimde hikayem böyle😘😘
minikkelebegimmm RamazanFuLyaUzuner bende sata gore 4+3 dun kan verdim 45 cikti yarin tekrar vercez insallah 😊
findikkurdum17 minikkelebegimmm evde test yaptım ögreneli Bi kaç saat oluyor net çift çizgi çıktı hafta içi inşallah doktora gidicem ama daha erken kese ve kalp atışı gözükmez diye beklesem mi bir hafta acaba
Mihnurkacmaz RamazanFuLyaUzuner bana 2 hafta sonraya gün verdi bilmiyrum şimdi gitsem mi çok merak ediyorum 🙂
RamazanFuLyaUzuner Mihnurkacmaz bende meraktan sabırsızlanıyorum pazartesi gidicem özele bakalım tam 6 hafta oluyor oazartesi 😇
AsLkinciMusdal Bende 6+6 yım suan. 5+6 da gittim keseyi gördük bebeşi göremedik pazartesi gidicem bakalım inşallah görürürz ☺️🙏
Caylakanneadayi 7 haftalik olduk bizde bugün. Kalp atisi uk bebegimizi gorduk. Rabbim hepimize saglikla kucagimiza almayi nasip insallah 🙏
avukatanne7 RamazanFuLyaUzuner 2 gün önce gittik doktora henüz kese gözükmüyordu 18 temmuzda gel o zaman görürüz keseyi dedi doktor 🐥💗