CANSUGMR yok benim geç döllenme oldu muhtemelen,ayrıca bizim olmayacağına dair 2 doktor da söyledi yumurtalıklarımda problem vardı ne yaptıldıysa olmadı tam tüp bebeğe yöneldik adet dönemini bekledim Cerrahpaşa’ya prof. e gözüktüm işin garip tarafı doktor alttan muayene etti adetin yakın dedi agrımda çok vardı adet olacağımdan emindim bir gün sonra içime doğdu nasılsa adet olcam diye test yaptım çift çizgi ikincisini yaptım yine aynı çıktı kan tahlil derken bizim mucizemiz bizi yormadan gelmiş zaten haberimiz yok 🙏☺️