Mom54544 😄😄 lavman yapılmıyor ki sadece hastaneye yattıktan sonra doğuma kadar bişey yiyip içmiyosun ben doğumdan 8 9 saat önce kek meyve suyu su içmiştim sonra bi ara susadım ebeden su istedim hayır dedi bende lütfen dudaklarım ıslanacak kadar dedim saolsun verdi 2 3 yudum aldım… Bebek çıkınca da dikilirken bi şişe suyu başıma diktim 😄😄😄😄 (DEVLET HASTANESİ) çok tatlıydı o ebem ❤️❤️❤️ kıramazdı hep yanımda dururdu özledim yahu 😭😭