Nidaaa28 Bi yakınım,normal dogum yaparken yani ıkınırken bi yandan da afedersiniz büyük abdestini kaçırabiliyosun, altına cop kovası cekıyorlar dedi🥵 daha once bunu duyan yada başına gelen var mı? Umarım doğru değildir 😐
ArsizkiZ11 Nidaaa28 Maalesef gerçek. 😁ben de oldu doğumun bitti .sonra farkettim hemşire temizledi çok utandım
Burcu98 Nidaaa28 bende doğru olduğunu duydum ama o an hiç önemsemiyolarmış doğalmış yani ama insan utanıyor tabi 😂
kids0305 Nidaaa28 ben de normal doğum yaptim ama çöp kovasi getirmediler cok şükür bende de kaçırmak falan olmadi😅😅
cinardefnemoms Nidaaa28 çöp kovası hoş olmamış yapan var tabi ki ikinirken oluyo bunlar normal karşılanıyor canım
umudunannesiii Nidaaa28 oluyor hatta benjm bir tanidugum sıvı şekilde yapmıştı yani ishal seklnde 😂ama doktorlar için bu çok normal bseg
Nidaaa28 Yamacin-Annesi Tosbik06 Mom789 metehaninannesiii melekanesi umudunannesiii Tosbik06 Hilal-95 Mom54544 219Eyll Bsrahb Kvsraykt Elifim17 Masal53 Anesanne haydibakalim Masal53 elifkrsbn mavi_kus Mrymm93 cgnduru Ismailemine Ismailemine fidano Glcn22 Emsare Alone Minnakkkk Ela20 ekoglu34 Ysmmmnn O zaman Allah yaşatmasın inşaAllah hiçbirimize, ne kadar normal bi durumda olsa utanmamıza sebep olur haliyle 🙈 Rabbim hepimizi sağ salim kurtarsın inşaAllah♥️
[silindi] Nidaaa28 bende doğuma girmeden bu sebepten lavman yapılıyor diye biliyorum bir arkadaşıma yapılmamıştı onunda sizin anlattığınız gibi bir anısı olmuştu hatta
Nidaaa28 [silindi] aa evet lahman mantıklı aslında. O anı yasamaktansa iğrenc lahmanı kullanmak daha cazıp😂
Mom789 Evet oluyor o yuzden oncesinde lavman yapiyorlar seni tuvalete yollluuorlar bosaltiyorsun tabi bosaltmazlarsa kaciyor