Ismailemine Nidaaa28 valla dogu ama.insan fark.etmiyor geldigini ben ama utancak bisi yok istemiyerek oluyor ben bilerek bisi yemedim aksamdan sancim varfi husaf yedim icim ter temiz oldu oyle gitim
Nidaaa28 Yamacin-Annesi Tosbik06 Mom789 metehaninannesiii melekanesi umudunannesiii Tosbik06 Hilal-95 Mom54544 219Eyll Bsrahb Kvsraykt Elifim17 Masal53 Anesanne haydibakalim Masal53 elifkrsbn mavi_kus Mrymm93 cgnduru Ismailemine Ismailemine fidano Glcn22 Emsare Alone Minnakkkk Ela20 ekoglu34 Ysmmmnn O zaman Allah yaşatmasın inşaAllah hiçbirimize, ne kadar normal bi durumda olsa utanmamıza sebep olur haliyle 🙈 Rabbim hepimizi sağ salim kurtarsın inşaAllah♥️
Fatmacbc Nidaaa28 saçmalık inanmayın böyle herkesin dediğine lütfen bazı insanlar korkutmaya kendine huy edinmiş malesef o kaka yapma değil zaten tuvaletin gelmiş gibi hissediyorsun sancı çekerken kova çekme amaçlarıda kan geldiği için ve bebek çıktıktan sonra bebeğin eşini çıkarıyorlar çıkarı cikarmazda atıyorlar adamlar ne yapsin bize gösteripmi atsin çöpe yada yerimi atsin ben oğlumu normal doğum yaptım gözümle gördüm herseyi oyle bisey yok sancim gelince direk kakam geldi dedim 2 defa sonra oğlumu aldım kucağıma o çocuk qsagi baskı yaptığı için insanlara öyle geliyor
fidano Nidaaa28 ben iki defa doğum yaptım ama olmadı yada ben farketmedim. ilkinde zaten öncesinde ishal olmustum ikincidede cok hizli oldu zaten hersey. herkeste olacak diye bir sey yok ama olabiliyor
Emsare Öncesinde lavman yapıyorlar. Tam yapamadıkları durumda başına geliyor evet ve doğumu da zorlaştırıyor lavman önemli
Minnakkkk Nidaaa28 evet gercek 😀 ilk dogumum da yapıp yapmadıgımı bile bilmiyorum ama olsa kokusunu duyardım herhalde 🙈🙈 ama ablamın basına gelmişti ebe yap, biz hep goruyoruz zaten cok, normal demiş 😀
ekoglu34 Nidaaa28 o cop kovasi degil tibbi atik kutusu. Buyuk abdest kacsa da kacmasa da onu gebenin altina cekerler. Buyuk abdestten ziyade, bebekle gelen sivi, kan aksin diye koyarlar. Hem utanilacak bir sey yok. Cok cok dogal boyle olmasi.
Nidaaa28 [silindi] aa evet lahman mantıklı aslında. O anı yasamaktansa iğrenc lahmanı kullanmak daha cazıp😂
MD00 Bence utanılacak birşey değil ki bu tamam başkası var yanında vs ama doğanın kanunlarından biri bu b.o.k besinlerin oksitlenmiş kalıntısı 😀 hemşireden utanmaya gelince aman onlar o kadar takmıyordur siz bu kadar takmayın sağlıkla hayırlısıyla doğurun gerisi boş .;)
Ela20 Nidaaa28 bebeğim sağlıkla dünyaya gelsin ben utanmaya razıyım yeter ki rabbim sağlıkla kavuştursun
Bayburtlugelin Nidaaa28 evet oluyor ama doğumdan önce lavman yapıyorlar bu şekil bir durum olmasın diye
Emine1989 Nidaaa28 sancıyla hastaneye gittigimde lagma yapmışlardı ondan dolayı böyle sorun yaşamadım
Ervaemre Nidaaa28 evet canım bazı hastanelerde yapabilme ihtimalinden dolayı lagma yapıyorlar bazı hastaneler yapmiyor. Zaten doğum esnasında gelen sancı buuuk tuvaletin varmış gibi oluyor o anda zaten sana ikin diyorlar ve ikinmayla altına yapabiliyorsun