yagmuurry1 ah canım korktugundan mı sezaryan dıyorsun?
Yanı onunda acısı agrısı ayrı oluyor dogumdan snra. Kendıne cesaret ver normal dene bence. Ama tabı bnım fıkrım bu, sen kendını nasıl ıyı hıssedeceksen ve sıkıntıya sokmayacaksan, hangı dogum seklı düşündüğünde senın içine siniyorsa tabıkı oyle olsun. Saglıkla kucagına al ınsallah 🤲