yagmuurry1 Normal yapıcam daha 4 aylık hamileyim canım. Bi engel çıkmadığı sürece kesinlikle normal yapcam. Dün konuştum yengemle normal yaptı. Ona sordum acıdı mı vs diye. Hayır dedi. Girdim 10 15 dkk ya çıktım. Hiç bişey anlamadım daha kötü bekliyordum abarttıkları gibi değilmiş dedi. Sanki bebek böyle geriyor seni tekmeliyor gibi zorlanıyorsun. Onun dışında ölecek bi ağrısı yok dedi. 🙄 😂