kedidirokedi yagmuurry1 benimki acil sezaryendi mecbur kaldık zorlandım açıkçası hem spinal hem genel anestezi aldım yine erkenden ayağa kalktım fakat normal doğumda anlık ağrı oluyor sezaryendende sonradan çıkıyor ağrı kesicilerle ayakta durdum
ucpasaannesi yagmuurry1 27 yaşındayım üçüncü normal doğumumu da 23 gün önce yaptım çok şükür 🙏 evet zor ama korktuğumuz kadar değil .öyle olsaydı yaradılıştan beri kadınlar bir daha doğurmaya nasıl cesaret edebilirdi.
Oznurkmnt22 yagmuurry1 bebek cikarken zaten o an sancidan hissetmiyorsun ama cikinca rahatliyorsun sancin herseyim gidiyro