Yarenheybeli baby74 göğüslerim kaşınıyor yanıyor kasıklarım felaket derecede ağrıyor başka hiçbir şey yok
baby74 Yarenheybeli belirtiler yok yok ara ara çıkan kabarık sivilce gibi göğüs kenarları kabızlık aserme mide bulantısı kasık ağrısı göğüste hassasiyet dur daha kesin hatırlarım 😉
baby74 Yarenheybeli gecelere tuvalete hayatta kalmam hayatı ömrümde kalkar oldum ve tatlı tuzlu biseyler yiyorum
baby74 Nehir-Poyraz predictor express var evde.. ya şimdi çıkmazsa üzülücem adet gününü mü beklesem ne yapsam
baby74 Kızlar yüz üstü yatamıyorum göğüslerim acıyor göğsümün köyü kenarında da süt hormonunun çıktığını gösteren yağ bezleri var sanki adet olacakmışım gibi de ağrı ve karnım şişkin sizde ne var kaldı 10 gün
dtbsra6 baby74 bende yumurtlama döneminde ciddi ağrılar vardı hatta acile gitmek üzereydim ama yumurtlama bitti belirtiler de yok oldu 😅
Gamze1313 baby74 Valla sağol canım kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti dışında bişi yok 2 gün var adetime test yaptım dün silik çıktı işte  https://imgyukle.com/i/Bimqb https://imgyukle.com/i/BiDEG bole çıktı yrn bidaha deniycem bakim
annesinin_beybisi baby74 ben regl oldum zaten 1 hafta önceden kan vermiştim 0 dı ordan anladım beklentiye girmedim yani bakalım bu ay aşılama yaptiricaz
Gamze1313 Gamze1313 Bnm bide sol kasigim çok agrio adet olmadan önce böle şey hayatta yaşamazdim hayırlısı olur ins baklaim
baby74 Gamze1313 göğüste dolgunluk hassasiyet var ve süt hormonlarından oluşan çevresinde kabarcıklar