Bugün adet günümdü ama olmadım birden akıntı geldi hastanede genetik için sonuçları beklerken kadın doğuma da gözüktum maksatim sezeryan dikişlerim gostermekti rahim duvarın kalınlaşmış günün geçtiyse beta bakalım kan verdim 0.100 çıktı yukselebilirde düşebilir de bir kaç gün bekle adet görmezsen tekrar kan ver dedi doktor