baby74 Gamze1313 göğüste dolgunluk hassasiyet var ve süt hormonlarından oluşan çevresinde kabarcıklar
annesinin_beybisi baby74 ben regl oldum zaten 1 hafta önceden kan vermiştim 0 dı ordan anladım beklentiye girmedim yani bakalım bu ay aşılama yaptiricaz
Sevimlianne_adayi baby74 😔😔bakalım bugün tekrar alıp tekrarlıcam ama artık umudum kalmadı belirti de yok sadece çok yorulursam kasıklarım ağrıypr o kadar
baby74 Kızlar bel ağrısı ve karında gucurdama var bu belirti olabilir mi ? Sanki adet olacakmışım gibi ağrı başladı göğüste hassasiyet de var ve akıntı
dtbsra6 baby74 olabilir belki, bende de epey bel ağrısı var yatamıyorum bile.. umarım istediğimize kavuşuruz
dtbsra6 Nehir-Poyraz ayyyy çok sevindim yaa hayırla sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🙏🏻 😍
Nehir-Poyraz dtbsra6 amiiiin inşallah canım teşekkür ederim darısı tüm isteyenlerin başına inşallah Rabbim kimsenin çabasını boş çıkarmasın kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰🥰
Gamze1313 baby74 Yaptım canım bugün çıktı belirtilerin var kasık ağrısı göğüs hassasiyeti halsizlik ve yorgunluk uyku hali var ve göğüslerim kahverengi lesmis bunlar var bnde. https://imgyukle.com/i/D5QE6 testi bugün yaptım 😊👍
Fundakarakus Benimde bat 25 Ağustos. Benimde belirtilerim var kasık ağrısı, bel ağrısı, akıntı, halsizlik vs. vs. dayanamayıp erken testler yaptım ama negatif sonuçlar karşılaştı beklemeye devam ediyorum☺️
Gamze1313 Fundakarakus Bnce erken daha canım adetinie 3 gün kala falan yap belli olur hadi hayırlısı olsun inşallah canım 😊
Neslibt72 Fundakarakus çok erken zaten erken test için bile gene de umut kesilmiyor hayırlısı neyse öyle olsun hakkında canım