sehrengiz_8 çok haklısınız biz de acaba randevuları rahat olan bir doktora daha gitsek mi diye düşündük ama düzenli hasta olduğumuz için randevu bulmakta zorluk çekmiyoruz bir de doktorumuz baya rahatlatıyor o yüzden de gerek duymadık. Arada bir hastanede acilden idrar tahlili veriyoruz ama sonuçları vs hep doktorumuza gönderiyoruz. Bu korku muhtemelen hep olacak ancak zamanla şekil değiştirecek gibi görünüyor. başlarda ya kanama görürsem diye korkuyordum sonrasında biraz akıntı olunca enfeksiyon mu diye korktum, hareketleri hissedince rahat ederim diyordum bu sefer alıştığım saatte hissedemezsem yine korku oluyor, Allah kısmet eder de kucağımıza aldığımızda yine başka korkular başlayacak gibi artık kalbimiz hep pırpır :) sizin de sonraki randevunuzda cinsiyet belli olur öyleyse ne güzel. Ben giriyorum ama artık eskisi kadar yorum yapmıyorum o yüzden denk gelememişizdir 😊