hatice_42 ben de mustafa başaran’a gidiyorum o yüzden sordum, benim mthfr c677t’de homozigot var, hamileliğimin başında randevu bulamadığım için gidememiştim başka bir doktora gittim, o gittiğim doktor 2.betanın düzenli artışını görünce rapor çıkarttı iğneye başlattı zaten coraspin de kullanıyordum. 11.haftada mustafa hocaya gitmeye başladık o bu gen için iğne gereksiz dedi ben de çok araştırdım ve telaş yaptım o zamana kadar gittiğim bütün doktorlar gebelik oluşur oluşmaz iğneye başlayacaksın vs demişlerdi bu sebeple çok tereddüt ettim iğneyi bırakıp bırakmama konusunda, daha önce 16.haftamda düşük yaptığım için en azından 16.haftayı geçince öyle bırakayım demiştim, doktor elindeki iğneler bitince bırak dedi ben de 21.haftamda bıraktım çok şükür sonrasında bir sorun yaşamadım. Tedirginliğinizi endişenizi çok iyi anlıyorum, uzun uzun anlattım ama doktor beye güvenin, inanın ne yaptığını çok iyi biliyor kendisi 😊