sehrengiz_8 yok biz başta randevu bulmakta sıkıntı yaşarız ek bi doktora daha gidelim diye düşünmüştük ama şimdi hem doktordan memnun olduğumuz hem de randevu sorunu yaşamadığımız için tek doktorda devam ediyoruz. İnşallah her şey sağlıkla ilerler sonu güzel olur