ilknursoykan Zzeynep1 ada isimli bir erkek hiç duymadım🥴 benim de kızım olacak aklımda olan isimlerden çok beğeniyorum
Ozgu_momy Zzeynep1 Kuzenimin adı ve erkek , hiç ağda diyen de olmadı ablasının adı da Doğa çok ta güzel bir isim
Clementinee Zzeynep1 Zzeynep1 benide Ada dan vazgeçirdiler eğer çok takar dinlerseniz bir süre sonra sizede güzel gelmiyor bence benim gibi olmayın Ada ismini çok seviyorum ama soğuttular resmen. Kimseyi dinlemeyin soranada daha karar vermedim diyin
Masalmasal2 Benim kızım olsaydı Ada Su düşünmüştüm. Genelde kızlarda kullanılıyor ama Çok kafanıza takıyorsanız Yanına bir isim daha ekleyin derim 💐
Elif0801 Mrv1007 İyi yapıyorsunuz herkesi aynı anda memnun edemeyiz kaldı ki etmek zorunda da değiliz ama insan etkileniyor işte yine de olumsuz bişeyler duyunca
Ela20 Zzeynep1 ada hem erkek hem kız ismi. Kız bebek tanıdığım da var ada isminde erkek bebek tanıdığım da.
BBabyy Zzeynep1 o zaman Zeynep Ada koyucam diyin ona daha çok tepki gösterirler 🤣 hiç takmayın Ada ismindeki tüm tanıdığım çocuklar çok tatlı kibar nazlı ve sevimli oluyorlar 🐣🥰
Hafizeplt Zzeynep1 ada erkek içinde oluyo kız içinde oluyo bence gayet naif bir isim eğer eşiniz de sizde beğendiyseniz başkasını çok takmayın
Mom3834 Zzeynep1 ada erkek ismi diyenler herhalde travestilerin olduğu yerde takılıyor tövbe tövbe… neresi erkek ismi bildiğin baya baya güzel kız ismi :) çokta hoş
Didemmmmm Zzeynep1 anaokulu öğretmeniyim ilk defa erkek ismi olduğunu duydum. Her sene okulda ya da sınıfım da Ada isimli çok tatlı kız öğrencilerim oldu💕
Vino_2210 Zzeynep1 valla kaynana torununa ağda diyebiliyorsa bu onun terbiyesizliği Ada çok güzel bir isim kıza da erkeğe de yakışır. Ben koyamıyorum eşimin eski sevgilisinin adı 😁
merakliblog Zzeynep1 kaynanan biraz şey.. deli gibi😂 ada erkek ismi değil bu arada çok güzel ismini beğenmeyen sevmeye de gelmesin
Beyzaay Unisex bir isim iki cinsiyete konur. Ada diye kız tanıdığımda var erkekte. Erkekte asil ve farklı kızda ise tatlı duruyor.
Alone Zzeynep1 ada diye bir erkek hiç görmedim. Takılmayın boşa herşeye bi lafları var insanların ağzı olan konuşuyor gönlünüzden geçeni koyun
Zzeynep1 ada94 bu ara herkes erkek ismi diyor yaşlı insanlar bile canımı sıkıyor erkek ismi olsa dahi isteyen oğluna isteyen kızına koyar😆
ElisaDuru Zzeynep1 kesinlikle kızzz bu sene moda zaten hep kız bebeklere veriliyor hiç mi duymamışlar ben çol severim ada ismini 🌷