Zzeynep1 çocuk sizin karar sizin, Ada kız ismi hatta inşallah biz de Zeynep Ada koymayı düşünüyoruz. İnsanlar illa ki bir tepki veriyor ve kimseye bu konuda hesap vermek zorunda değilsiniz. Bizde de kayınvalidem neden Zeynep, çok eski değil mi, daha yeni isimler var onları düşünün diyor ya da daha uzaktan kişiler Zeynep kimin ismi ki koyacaksınız diyor. Dediğim tek bir şey var seviyorum, benim bebeğim benim kararım siz çok isterseniz Ada dersiniz, bak daha modern hem 😅