Civcivim000 ay hadi İnşallah kuzum haraket hissetmiyorum daha çok var ona ama benim arada böyle sağ taraf daha sert tok oluyor dokundugumda sol taraf daha yumuşak bebeği dışardan hissetmem mümkün değil daha ama durduğu taraf daha sert olabiliyor mu o dokundugum yerde bebek duruyor olabilir mi birde çok zayıfladım 3 ay icnde ya onuna etkisi var bende göbek felan kalmadı artık yer degistiriyor ya içerde arada bı oluyor hep değil