blueberyy00 benim geç başladı ondan sanırım🤣7.haftaya kadar çok rahattım 7den sonra minik minik başladı belirtiler belki de ondan uzun sürdü bilemiyorum 🤣bir de ben normalde de tansiyon düşüklüğü bulantı yaşıyorum havaların çok sıcak olduğu zamanda bizim burda temiz hava alma şansı da yok malum o da tetikleyince kötü oldum baya, havalar serinleyince biraz kendime geldim. Ben de tavuk yiyemiyorum öyle her şeyi yiyemiyorum hala tiksinmem çok ama rahatsız etmeyecek şekilde azar azar hafif besleniyorum buna da şükür kilo vermiştim 3 4 kilo açım diye ağlayasım geliyordu çok şükür bu halime 🤣 olur hayırlısıyla canım insan zaman geçmiyor sanıyor ama sonra Bi bakıyorsun geçmiş bile yarısına geldiğime inanamıyorum