blueberyy00 ben de hissediyordum canım o sertliği kasık ağrısı vuruyordu bazen bakıyordum diğer tarafa geçmiş öyle hissediyorsan bebek hareketli her şey yolunda demek ki bende öyleydi yani ben son birkaç gündür daha sık hissediyorum 19 haftaya girdik şiddetli tekme yok tabi ama pıt pıt itiyor sıpa sıklaştı kişiye göre değişiyormuş hissetme kısmı ilk gebelikte daha da zor diyorlar ama ben bayadır hissediyorum düzenli olmasa da ilk gebelikte 20 küsürlere kadar hissetmemek normal olabiliyormuş doktor her şey yolunda diyorsa takılma ona o yüzden ama o sertlik hissi dediğim gibi bende de oluyordu bebekti bence de 😁