blueberyy00
Aynen öyle,çok şükür. Benim mart başı Mart ortası gibi görünüyor. Regle göre mart ortası doktorun ultrasona göre mart başı. Zamanında gelirse her türlü mart yani bakalım hayırlısı ama doktor birşey demedi henüz uygulamanın hesapladığına göre söylüyorum ben