blueberyy00 çok şükür ya,valla psikolojik olarak hiç iyi değil eşim bi odada birbirimizden uzak hani bebek olmasa keşke ben de olsaydım dicem muhtemelen bebek olmasa ayırmazdım da zaten odayı falan ama şuan bebekten ötürü işte çok şükür geçmedi bana diyoruz öncesinde geçmemiş test verdikten beri de zaten çok dikkatliyiz buna da şükür. İyi sevindim senin adına sağlıkla büyüsün bebiş 🤲 dikkat et havalar sıkıntılı c vitamini al meyve bol su ihmal etme