Civcivim000 blueberyy00 sağol canım sizinki de inşallah 🤲 biz ege bölgesini çok seviyoruz eşimle kendimizi oralarda hep mutlu hissediyoruz iyi geliyor keşke oralarda yalasak diyoruz ama biz gidemiyoruz madem ege bize gelsin dedik öyle karar verdik ismine😀sizin isim de çok güzel ada ismini seviyorum özellikle
Civcivim000 blueberyy00 iyi çok şükür cumartesi detaylı ultrason yaptırdık bi sıkıntı çıkmadı çok şükür şimdi de içerde dönüp dolaşıyo hayat ona güzel 😀
blueberyy00 Greyfurt Babymy @Civcivim000 kizlar merhaba nasılsınız bebislerimiz nasıl görüşemedik bayadir
Babymy blueberyy00 merhaba canım , doppler e girmeye gidiyorum dua et , kordon dolanmış dün öğrendim , sen nasılsın nasıl geçiyor hamilelik
Greyfurt blueberyy00 merhaba canım çok şükür iyiyiz büyüyoruz kızla uğraşıyorum sen nasılsın kızçen nasıl kaç haftalık oldu.
blueberyy00 Babymy AA çok geçmiş olsun. Ederim tabiki,rabbim esirgesin düzelir hemen inşallah kaç haftalıktin ? Bende grip gibiyim iki gündür bugun bir halsizlik bebiş de iyidir inşallah haraketli bıdık kontrol günümüzü bekliyoruz detaylı için
blueberyy00 Civcivim000 bende çok şükür az bı grip oluyor gibiyim ama iyiyim bebisde çok şükür kıpır kıpır salı günü detayliya gidecez bizde inşallah
Civcivim000 blueberyy00 yetişemedim ya öğle tatili geliyodu neyse dedm geçsin öyle gidim o arada çamaşır falan toplıyım asıyım😀eve yakın tıp merkezi var randevusuz falan gidiyorum istediğim zaman o yüzden salladım biraz makina bitirsin ascsm çıkcam ondan sonra😀doktorum da ayrılmış yeni birine gidicem bakalım iyidir inşallah
Civcivim000 blueberyy00 ay eli boş döndüm resmen benim doktor ne zaman gitsem alıyordu demek ki bütün yükü o çekiyormuş ki kaçtı. Bakacak doktor yok deyip gönderdiler resmen daha önce de kaç defa arayarak sordum yoğun deyip bakmıyorlar deyip yolluyorlar sinirim bozuldu 😀