kcnr size de çok geçmiş olsun 🙈 inanın foto hiç bir şey. Fotoğrafı paylaştıktan sonra daha fazla şişti ve morardı. Akşam topallıyordum. Alkollü bez koyuyorum. Üzerine buz koyuyorum o şekilde hafifte olsa şişlik yumuşadı çok şükür 🙃. Damara falan denk geldi sanırım. Doktor kanama alanı oluşmuş dedi çünkü.