Sinem12345 sizin risk grubunuz daha farklı canım ama doktora danışmanızda fayda var.
bende ve burada oksapar kullanan çoğu gebede gen testi yapılmış ve genlemizde pıhtılaşma çıkmış durumda. Hamilelik boyunca ve doğumdan sonra bir süre kullanmaya devam etmek zorundayız. Ben kaç kutu bitirdim inanın saymadım 🙈.iğne+hap kullanıyorum. Bi süre sonra korku vs gidiyor yerini “bebeğim iyi olsun yeter” kalıyor. İğneden korkan ben paşa paşa kendim yapıyorum. Kendim yapınca daha az yakıyor 🤷🏼♀️