kcnr NurCeren00 bilmem devam ederz 1 ay daha dedi ama bilmiyorum valla bende 7tane ilaç kullanıyorum saha dün sordum ne zaman bırakcam diye doğuma kadar devam diyo
NurCeren00 kcnr bir tanıdığımızın komşusu doğumdan sonra direkt bıraktı. Kadın maalesef pıhtı atıp vefat etti. Doktor bırak demeden asla bırakma. Sağlıklı olalım yeter ki. Acıya katlanılır ❤️🌸
NurCeren00 Pembepanterr eşimle saatlerimiz hayatta uymuyor. Uysa bile o yapabilir mi hiç zannetmiyorum 🤦🏼♀️🙈
NurCeren00 Alone kaç haftalıksın ? Ben 29a girdim hala karnımdan oluyor. Sonlara doğru tutamazsam ne yapıcam bilmiyorum 🤷🏼♀️
feyza2305- NurCeren00 haklısınız koldan yapılması için birinin yardımcı olması lazım çünkü yağlı dokuya yapılıyor kolun arkasını da sıkmam gerekiyor
feyza2305- NurCeren00 şuan için yapılacak en doğru yöntem yaptığınız gibi pamuğa alkol döküp bastırmak masaj yapmak. Yada kolonya ile de yapabilirsiniz. Deforme olmuş çünkü deri altı. Aklıma gelen başka bi çözüm yok ☺️