Aybkezr Ay canm yemin ediyorum kendimi okudum .
Bende ayni sekilde bir hastaneye gidiyorum. Ve burda 41 e kadar bekletiyorlar annem ve esim sürekli okadar beklersek sknti olmazmi diyorlar ve bende ayni düşünüyorum ama elimizden gelmiyor birsey suan bile direk suni sanciya raziyim ama vermiyorlar sinirim bozuluyor 😣