Gizemkcer Az kalmış rabbim bir avazda kurtarsın inşallah.. sabırlı ol bebişin hazır oldugunda geliyorum diyecek zaten ☺️
Aybkezr Dubletombikdoner İnan ki ben de razıyım illaki deniycekler bende şimdi versinler razıyım ama nerde anca bekle diyorlar hiç düşünmüyorlar ki anne ne halde ne ister yemin ederim artık yoruldum doğsun dedikçe kalıyor canım sıkılıyor artık vallah korkuyorum başka birşey değil de yani nekadar bekle okadar sıkıntı acilman olmadığı sürece suni sancı da hoş zaten bana göre acilman yoksa yok yani olmuyor zorlayıp tehlikeye atmanın ne mantığı var anlamıyorum yeminle
Aysenurctn32 Dubletombikdoner Bende doğuramıyorum dermişim😜 daha 28 haftalığım zaman geçse de bian önce 38-39 olsam.. sezeryan olucam ben gerçi o yüzden bir aksilik olmadığı sürece 39 u beklicem..
Aminegul Dubletombikdoner hhäahaha görümcem hep söyle dua eder ııı dedigi an bebegin dogmus olsun. Bende aana aynisini dua edeyim biran önce saglikla sihhatle kavuş yavruna so gönler zor oluyor.biliyorum
Fiknet Dubletombikdoner ay şu anda aynıyız hem gün olarak hem de durum olarak herkes arıyor sürekli soruyor ikidebir belinde ağrı yok mu sancı yok mu diyip duruyorlar bebişte tık yok ablamın kedisi 3 yavru doğurdu bi kedi kadar olamadın diyorlar 😂😂😂😂
Fiknet Aybkezr günde 7 km yürüyorum squat, pilates topunda hareketler, hurma, merdiven çıkma, adaçayı yapmadığım kalmadı ama demek ki daha kızımın zamanı var
sweetbaby1 Dubletombikdoner Rabbim hayirli doğum nasip etsin canim gec olsunda güc olmasın demis atalarimiz. Banada doktorum dogumu bu kadar dert etme öyle yada böyle cikaracağiz orada kalacak hali yok sen sağlikli olmaya özen göster demisti o hesap yani😁