Dubletombikdoner Evet canım kasılıyor yani aşağı doğru böyle bir ağrı oluyor baya canımı yakıyor araştırma hastanesi ne gittiğim için 41+ Lara kadar bekletiyorlar sonra suni sancı filan veriyorlarmış ama ben bu perşembe 40 hafta olacam mesela 40 haftayı geçince sıkıntılı kakasını yiyebilirmis ama bizim keyfimize de bırakmıyorlar işte vallah okadar çok bunaldım ki ne yapacağımı şaşırdım kimseye de anlatamıyorum niye acele ediyorsun diyorlar haklılar belki ama yine de ilk gebelik insan korkuyor ister istemez gelmeye de pek niyeti yok gibi