Ozgrrr Benimde en büyük hayalim kızım olmasıydı o kadar dua ettim, hep kız ismi düşündüm, karnımı bile kızım diye sevdim Allahım nasip etti kızım oluyor 🌺 eğer ona bir kardeş gelirse ileride o da kız olsun isterim. Çünkü benimde kızkardeşim var benden 1 yaş küçük, kız kardeş büyük nimet. Yani erkek çocuğuna öyle uzağım ki içimde falan hayatta kalmaz 😂 5 tane kız doğursam biri niye erkek değil demem 🤭