Kızlar 2.kıza hamileyim. İçimde kaldı erkek bebek doktor önce erkek deyince ona göre aldım her şeyi adını da koydum geçen gittim kontrole kız ddi. 16+1 de bundan sonra değişmez Di mi tabi önce sağlıklı olması önemli bnm için ama işte 1 kız 1 erkek bana nasip değilmiş yaş 33 3.bana baya uzak hangi ara büyüt 3. Yap zor