Ozgrrr bu gün bi arkadaşımla konuştum aklıma sen geldin sanada anlatmak istedim ….2 oglu vardi arkadaşımın 3 ye kazayla hamile.kaldi ..hamileligi boyunca kiz istedi kizim olsun çok istiyorum insallah kızdır diyip duruyordu 3de erkek olduğu belli oldu o surekli kizim olsun istiyorum. Diyordu bu arada bütün kontrollerini yaptırdı bebeginde hiçbir sıkıntı yoktu….yeni doğum yaptı bebegi yarik damak doğmuş bi kaç sıkıntısı daha varmış….ayrıntılı ultrason yaptırmış hemde ozrlde ama görmemişler…ayrıntılı ultrasonda damarlara kadar bakıyorlar nasıl görülmez hemde ozelde şaşırtıcı….neyse bu gün konuştum okadar pismanki Allahtan hayirlisi sagliklisini istemedim …ağzımdan çıkana dikkat etmedim diye…..onunla konuştuktan sonra önce kendime kızdım bende bunda erkek istiyordum kiz denildiği için içim bi burulmuştu ..tövbe ettim …rabbim önce saglikli hayirli evlat nasip etsin cnm ….. sende içini ferah tut …eger senin nasibinde varsa erkek bebek sen dusunmesen bile nasip olur belki hiç beklemediğin zaman hamile olduğunu öğrenirsin oğlun olur ….