KemalFatosPolat geçmiş olsun canim bende aylarca gavisconla oyalandım ama mide yanmalarim sırtıma vuruyordu en son sandoz a ait pantoprazol hap kullanmaya basladim.
Aylardır kullanıyorum.
Sabahları uyanır uyanmaz alıyorum yarim saat sonrada kan ilacımı sonrasında kahvaltı yapiyorum. Yanmalarim bıçak gibi kesildi.
O kadar keyifliyim ki anlatamam
Bunca zaman boş yere yanmışım
Bu ilacı aile hekimine danışıp kullanabilirsin.
Senin doktorun ha gi ilaç şirketi ile anlaşmalıdır bilemem ama sandoz bu ilacı doktoruna çalışmamış olamaz