KemalFatosPolat her hamilelik kendi içinde zor. 15 haftalık hamileyim ve 11 haftadır yatıyorum işimi bıraktım ve tüm hayatımı askıya aldım. Şeker ve tiroit hastasıyım. Ama rabbime şükürler olsun ki bana bir evlat bahşetti. Sağlıcakla kucağıma almaktan başka birşey de gözüm görmüyor. Zaman çabuk geçiyor biraz daha sabredin artık sonuna yaklaşmışsınız.