Deletedmom18 KemalFatosPolat amin canım inşallah ya en iyisi elma 🍏 sanırım bastırır az da olsa 🥒 deneyim
Melusin KemalFatosPolat bugun benimde cok midem yandi . İnternetten biraz arastirdim meyve yemek iyi geliyormus. Bir tane nektari yedim kesti . Deneyin isterseniz . Gecer insallah🙏🏻
Prensesininannesi KemalFatosPolat Kesinlikle soğuk süt ve leblebi ye gaviscon felan fayda etmiyor şişeyi kafaya diktim bitirdim yine fayda etmedi süt içtim öyle bir bardakla değil hemen o an çay bardağıyla şleblebi yedim gerçekten iyi geliyor