nvn-mutlu Şimdi kalktım mahoyu işe yolladım😁 oğluş için nesquik gevrek yedim acikmasin 😍😁 1 saat sonra yine uyurum, vallaa artık 11 12 gibi kalkarım diye düşünüyorum. Patates haşlarım içine kaşar, tereyağı oh mis 😁😁😁 Hem bebeğe kilo da aldırıyor bu saydiklarim. Kısacası yiyin yedirin kızlar🤣