nvn-mutlu gunaydın 😀 normalde yalnızken kahvaltı yapmayı, sevmem ayak, ustu geciştiririm ama bugun doktora gidecğim birazdan o yuzden mecbur yapıyorum 🙈 haftasonu acma pogaca yapmıstım onları ısıtıyorum domates zeytin peynir kasar biber recel fındık ezmesi meyve suyu kahvaltı tepsisini cıkarttım ama yiyecgim yine acma domates olacak 😀