Gönül Erkan yazan arkadaşlar olmuş evet çok güler yüzlü bir doktor ama biz onca zaman bebek tedavisi için gittik eşimi sonuçlarını her gosterisimizde bı sıkıntı varmı biz bı sorun hissediyoruz dememize rağmen yok bişey dedi 3ay oyalandik şuan ki gittiğim doktorum sonuçlarına bakar bakmaz su sorun var deyip hemen ona göre tedaviye başlamıştı. Yani kendi agzimizla söylediğimiz halde gönül Erkan bişey yok demeye devam etmişti.