metehaninannesiii merhabalar bende hüma hastanesi cahit beye gidiyorum çok memnunum en uygun ve en iyi doktor venim gözümde 😊 ben sormadan tüm kafama soru işareti olacak konuları anlatıyo anlamazsan sor bıkmada tekrar anlatır biraz hastanesi çok olduğu için ve ben eşimin işinden dolayı randövülü gidemiyorum kontrol günüme yakın tarihlerde müsait olunca gittiğimiz için sıra ile gidiyorum mutlaka kapıda bekliyorum ama radövülü olunca fazla bekleme olmuyo tabi bazen doğumda oluyo ondada randövülü olunsada bekleniliyo şuanda 33+6 cumartesi nst başladım haftalık nst gireceğim 2 haftada 1 kontrol sıklaşacak
Hav12316
Merak ettiğim için soruyorumda ne için o hastaneye kesinlikle gitme dediniz ne yaşadınız yada hangi doktor memnun kalmadınız detaylı bilgi verebilirmisiniz