YuvarlanamayanPandaa Gamzebrb 200 tl girdim bilal bey baktı memnun kaldım oyak indirimi ile 170 e giridm
Gamzebrb YuvarlanamayanPandaa çok teşekkür ederim canım bende bu hafta girmeyi düşünüyorum nasıl olduğunu bilmiyorum çok merak ediyorum 😁
Gamzebrb YuvarlanamayanPandaa sadece detalıya giriyosun dimi kendi doktoruna gidip muayene olmana gerek yok
Tugba4 metehaninannesiii oğlum olacak inşallah ☺️ Sizinkinin cinsiyeti erkek galiba metehanın annesi dediğine göre isminiz 😂
Haticecakirr furkanselin malesef ben yalnızca Cahit beyi biliyorum takipli hastası olduğum için hem sezaryen hem normal 3000+750 epidural veya spinal ücreti varmış 🤷♀️
Tgcehalil metehaninannesiii bende Hüma hastanesinde Ahmet Emin mutluya gidiyorum gayet memnunum 2 senedir devlletteki doktorların bulamadığı sorunu buldu çok şükür
AycaaT Bende erşat batmaza gidiyorum harika bir doktor ama burada yazan fiyatlardan çok yüksek ben bu ayın 28 inde detaylı ultrasona girecem bize 300 TL dediler 200 TL ye giren varmış
Zehraspl AycaaT canim sigortan yoksa o yuzden 300 tutmustur ben ilk gebeligimde sigortasiz gittim 250 tl vermistim nst icin sonra sigortamiz basladi gittim 100 tl vermistim
Gamzebrb AycaaT bende hep erşat batmaza gidiyodum bu ay dinçer sümere gittim yani ne olabilir ki istediğimiz doktora gidebiliriz
muallimehanimmom5 Yagmur29 Tekden hastanesinde doğum ücreti ne kadar bende Ahmet acer beye gittim doğumu nerede yapacağım kesin belli değildi sormadım fiyatı