Ayy ben hamileliğimin başında çok pis aşermiştim beyaz nektarii… resmen rüyslarıma giriyordu. Hamile manavlarında bile bulamamıştık. Daha geçen hafta bulduk ve bebeğimin ilk defa tekmesini hissettim resmen nektariyi beklemiş beni mutlu etmek için 24 haftayız bu arada 🤫