Nilufar_1996 Ruzgarperisi Memleket neresi. Ben Özbekistanliyim Özbekistanda her yerde var yeşil domates turşusu. 😄
Gzdczdl Kızlar aşermek tam olarak nasıl oluyor? 29+2yim. Normalde evet aklıma o an bişey geliyor ve yesem of ne güzel olur diyorum sonra geçiyor yesemde olur yemesemde aşermek bu .s
Nilufar_1996 Gzdczdl ben yiyemezsem ağlıyorum kokusu burnuma geliyor hep 🤣 aşerdigim şey de lahana sarmasiydi yedim sonradan yerkende ağladım hahaha çok fena 🤣
annesinin_beybisi Aybuss seni çok iyi anlıyorum hamile değilim ama her sene incir aşererim poşet poşet yerim daha çıkmadı çıkanların da içleri kötü 2 haftaya çıkar 🤩
Nilufar_1996 Gzdczdl aşermek iyi birşey değil ya hele bulunmaz birşeyse. Bide yenmez birşeyse geçen gün kedi yaş maması çekti canım 🤣😂😂😂 eşime söyledim delirmisin abartma sende dedi
Nilufar_1996 Gzdczdl yok valla yiyebileceğim birşeyse hep isterim. Ama kedi yaş mamasını unuttum 🤣🤣 reklamda gördüm baktım bir kase güzel kuş başı eti gibi et nasıl yiyesim geldi ama 🤮