Minik_kalplim_ Aybuss bende aşerdim ya çok pis hmde manavda var kilosu pahalıydı bnde bitane rica ettim yedim 😂🤣
Aybuss miniksevdamm Dünyadan haberim yok ki 🤣 evden dışarı çıkmıyorum Covid yüzünden 2 senedir götüm koltuğa yapıştı
miniksevdamm Aybuss Allah ne yapmasın 😂 haklısın ama o üstüne de bu sıcaklık gerçekten yapışcaz galiba
Ruzgarperisi Aybuss ben yeşil domates turşusu istiyorum. Of çok güzel.normaldede çok severdim. 😐 Bulursam hemen Alcam.
Aybuss Ruzgarperisi Yeşil domates turşusu hiç yemedim ömrümde 🙄 inşallah bulursun da yersin tez vakitte
Ruzgarperisi Aybuss Valla o kadar güzel oluyor ki. Böyle bütün halde turşusunu yapıyorlar kavanozda. Olunca doğrayıp yiyorsun. Çok lezzetli.
Busramnida Ruzgarperisi Niyeyse benimde canım hep sirkeli şeyler turşu gibi mandalina limon çekiyor 🤭😂 şuan söylediniz ya turşuya koşuyorum hemen 😬🥰
Aybuss Ruzgarperisi Gebe kaldım kalmalı hiç turşu yemedim ödem olacak diye… Doğurayım denerim domates turşusunu
Ruzgarperisi Busramnida yok ben genelde tatlı ve meyve yedim. İlk kez turşu canım çekti . Ya annem çok güzel yapar. Ama ondan uzaktayım. Gurbetteyim ☹️