Aybuss 29 Haftalık gebeyim Kızlar İncir çıkmışmıdır? Çok pis İncir aşerdim Olsa da 1 kasa yesem ilk defa bu kadar çok aşeriyorum….
Aybuss Yamacin-Annesi İnşallah eşim bulur Gözüm döndü resmen Canım çekildi olsada Kasa kasa yesem modundayım 🙄
Yamacin-Annesi Aybuss bende hep ekşi elmaya öyleyim yeşil yeşil kütür kütür off😋 inşallah eşiniz bulur
Gul2808 Aybuss ya oraya kadar dayanmaz incir çünkü bizim buralar çok sıcak mersindeyim ben 😕 inşallah bulursunuz
miniksevdamm Aybuss çıktı gözün Aydın 😂 ama çok yeme doktorum incir kavun üzüm gibi meyveleri nasıl olsa meyve deyip çok yeme dedi şeker oranı yüksek olduğu için
Aybuss Gul2808 Senin o inceliğin cömertliğin yeter canım benim ben yemiş kadar oldum.. Teşekkür ederim ❤️ iyi yürekli insan 😘
Aybuss miniksevdamm Dünyadan haberim yok ki 🤣 evden dışarı çıkmıyorum Covid yüzünden 2 senedir götüm koltuğa yapıştı