Prensesiminyolculugu AhahHbzhz buda dana ciğeri kavurma şeklinde yapacağım yani annem yapacak daha doğrusu 🙈😅
hepoyleolurzaten Prensesiminyolculugu ilk 3 aydan sonra tüketimi çok önerilmiyor, A vitaminin aşırı tüketilmesi doğum kusurlarına sebep oluyor demişti benim doktorum.
Prensesiminyolculugu hepoyleolurzaten banada doktorum yiyebilirsin dedi az önce sordum bende o sebepten tedirgindim zaten 😐🤷
Prensesiminyolculugu melegim_ve_ben Ya öyle seylere inanmam benim derdim de bu vitamin olayı zaten yani bir yan etkisi olur mu diye ama doktoruma da sordum şimdi yiyebilirsin dedi
hepoyleolurzaten Prensesiminyolculugu çok fazla tüketilmesi zararlı kuzum, canın çok istiyorsa yiyebilirsin
Mltm07 Prensesiminyolculugu ye kız ye canın çekmiş işte herşeyi abartmadan yemek zarar vermez dedi doktorum bana bende abartmadan canımın istediğini yiyoruö ciğerde sağlıklı zaten 😇
Prensesiminyolculugu Mltm07 ohh iyi yapıyorsun bacim bende yiyorum herşeyden valla ama ciğere bir tık cesaret edememiştim tim tim simdi affetmicem onuda 😂
Mavi34 Prensesiminyolculugu gebelikte yememek lazım çok canin istediyse bir iki lokma ye nefsin korelsin diye
kaderelmci Prensesiminyolculugu benim ilk aşerdiğim şeydi ve Çeyrek ekmek arası koyup yemiştim bi de kurban bayramında yedim 🤦🏼♀️😂 aşırıya kaçmamak şartıyla
Prensesiminyolculugu kaderelmci afiyet bal olsun bende yiycem bir kerecik annem burda o yapacak zaten birdaha da bulamam elime geçmez 🤣
Mltm07 Prensesiminyolculugu napayım valla onu yeme bunu yeme yiyecek birşey kalmıyor hepsinden abartmadan yiyorum çok istedi canım geçen yedim valla afiyet bal olsun 😻😂