Gamze1313 MelekMervertlek Valla bnmde adetime 6 gün var bugün ovulasyon testi yaptım silik çizgi çıktı yinede bekliyim bn
Tuanam27 annesinin_beybisi 9 gün kala yapmissin ama varsa bile dahabtutunmamistie ki:) tutunma 6 ile 12 gun icinde oluyor. Tutunduktan sonra önce kana karisiyor hormon bikac gun sonra da idrara. Kanda bile cikmazdi yani
Tuanam27 annesinin_beybisi ben regl gecikmesi yasarsam yapmayi dusunuyorum ama bir yandan da canım sıkkın yolculuk planim var regl gelmeden yola ciksam iyi olur diye 16 17 si falan yapabilirim. Su bur hafta ruh halim kritik 😅
Gamze1313 MelekMervertlek Gebelik testinde yaptım https://imgyukle.com/i/hUP3c böle çıktı Hafif var gibi ama bilemiom işte bekliycez artık ahyirlisj 😊😊
Miniktirtil Benim 20 si ama yani bu ay olursa heralde hayatta ki tüm şansımı bu ay kullanmisimdir o derece umutsuzum 😅
Gamze1313 Blackcloud He daha var adete 3 gün kala yada adet gününde falan yap. Şimdi çıkmaz bnce hemen