Gamze1313 Bn bugün test yaptım ve bnm testim böle çıktı var demi https://imgyukle.com/i/sfRZx https://imgyukle.com/i/sfou0 bu şekilde çıktı bnde
Tuanam27 Kimse test yapmadı mi? Ben bu sabah yaptim 4 gun kala negatif. Ama son iki gun kalana kadar umudum var. Cunku oncesinde 2 gun once asiri silik çıkmıştı. Karnim ve belim cok rahatsiz, dizlerim sızlıyor.
Gamze1313 Tuanam27 Bnmde 4 gün kala negatiftu bugün yaptım işte silik cizgiyi gördüm adete 3 gün kala 👍 bidaha yapicam pazartesi günü bakalım
Tuanam27 Gamze1313 cok guzel insallah ben de bu sekilde guzel haberler verebilirim. Kan vermeyi dusunuyor musun? Bence vereceksen tam 4 hafta yabi adet gununde ver. Sonrada hesap icin kolaylık oluyor.
Gamze1313 Tuanam27 Zaten adet gününde vericem ins bakalım hayırlısı bekliycem ins vardır olmasa böle çıkmaz Diom İnss sende hayırlı haberler bekleriz ins
Tuanam27 Gamze1313 tabi canim olmazsa bembeyaz tertemiz bir negatif cikiyor. 😹 insallah, teşekkür ederimm.
Tuanam27 papatyasever34 benim 11 tane var. Surekli yapasim geliyor ya. Bugun negatif çıkınca deidm yani bu testlerle daha isimiz var. Adeti beklicem ben de.
papatyasever34 Tuanam27 köyde yaşadığım için sürekli alma imkanım olmuyor bide heryer tanıdık bi süre sonra utaniyo insan 😅😅
Tuanam27 papatyasever34 köye hizmet veren kargo firmasi varsa zaten en hesapli ve rahati internetten almak olur.